2014. augusztus 27., szerda

ÚJ Lenovo S960s 5" Quad-Core 2GB RAM !! AZONNAL !! - Jelenlegi ára: 39 990 Ft

Eladó egy teljesen új Lenovo S960s (Lenovo Vibe X klón) !!
A telefont három napja tesztelem, tapasztalataim alapján rendkívül gyors, és nagyon jól bírja az akksi. Gyenge pontja a kamera, mely 13megapixelesnek van feltüntetve, de nem készít túl szép képet.
A telefont külföldről rendeltem és sajnálattal tapasztaltam, hogy az ott feltüntetett specifikációk nem fedik a valóságot.
Amit az Antutu alklamazás "lát" és ami fel volt tüntetve a telefonról:
-5" FullHD IPS 1920x1080
-Octa-Core 1, 9GHz processzor MTK 6592
-2GB RAM
-Android 4. 4
-13Megapixeles kamera
-3200mAh akksi
A valós adatok pedig:
-5"IPS 960x540
-Quad-Core 1, 3Ghz MTK6582 processzor
-2GB RAM (ezen nem találtam fogást, valóban 2GB! : )
-Android 4. 4 - ez az adat stimmel, a legújabb android fut rajta : )
-A kamera vélhetően kevesebb, mint 13megapixel, sajnos nem tudtam egyetlen progival sem kideríteni pontosan mekkora. Ha tippelnem kéne, azt mondanám 5mpx.
-Az akksi rendkívül jól bírja, matricáján 3200mAh van feltüntetve.  
Tehát a telefonban egy 4magos processszor és 2GB RAM felel a gyorsaságért amire nem lehet panasz! : ) Az egyik leggyorsabb készülék, amit a kezembe fogtam. Kinézetre nagyon elegáns és vékony!
Eladás oka:   Engem a külföldi eladó megtévesztett, nem azt kaptam, amit rendeltem, így nem cserélem le a mostani telefonom, ami szinte azonos paraméterekkel bír. Egyébként remek "kis" készülék, bőven felső-közép kategóriás, leszámítva a kamerát. Aki sokat szeret fotózni, annak nem ajánlom.
Kérdésekre szívesen válaszolok!  


Jelenlegi ára: 39 990 Ft

Az aukció vége: 2014-09-16 23:15
. ÚJ Lenovo S960s 5" Quad-Core 2GB RAM !! AZONNAL !! - Jelenlegi ára: 39 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése